以下只係一篇好短既醫生手記文章(區樂民醫生)
但已經足以令人雙眼通紅鼻酸酸 .....


有一位老婆婆, 個子唔高, 但係好肥, 行路既時侯需要拐杖支持。
每隔兩個月老公公都會陪老婆婆到醫院覆診, 因為老婆婆患有高血壓。


某夜, 老婆婆左邊身麻痺入院, 經過電腦掃描顯示右腦出血。
我如實話比老公公知, 佢無出聲, 只係無奈咁望住我, 淚水已經湧現。

第二朝, 意料之外, 老婆婆既情況唔係想像中咁壞, 而且頭腦清醒。
入院之後既第五日, 老婆婆問我: 呢兩日伯爺公點解無黎探我既?

一個實習護士話比我聽, 早兩日老公公突然心肌梗塞, 住左響對面既男病房。兩老無兒無女, 最親既都只係姪仔。

今日, 姪仔帶左兩樽果汁黎醫院, 先去探老公公, 再去探老婆婆。
過左幾日, 老公公既病情剛剛穩定, 就嚷住要出院照顧老婆婆,

經過一番溝通之後, 主治醫生諗左一個折衷辦法 :
首先老公公換番自己既衫, 坐住輪椅, 由工友推到女病房門口,
而為左安全起見, 醫生護士都要跟埋老公公一齊 ....

老公公蹣跚地企起身, 手執果汁, 走到老婆婆床邊 : 買比妳飲嫁。
老婆婆嗲起黎 : 呢幾日唔見你既伯爺公, 咩事呀 ? 病左咩?

老公公微笑 : 唔係呀伯爺婆 ... 姪孫結婚啦, 我要幫佢打點一下嘛。
呢一個, 係我咁耐以來聽過最動人最感動既一個謊話。

人生就好似變幻莫測既天氣, 雖然可以預料, 但往往都出人意表 ...
老公公既心臟日復日咁康復, 準備出院那天, 病情突然惡化,撒手塵寰。

姪仔辦理完死亡證明之後就黎搵我, 要求暫時唔好話比老婆婆知,
因為老公公死前遺言 : 照顧伯爺婆, 唔好話佢知我既事, 唔想佢受剌激。

呢個時候, 無一個在場既人唔感動唔流下眼淚, 包括我 .....

當日我巡房既時侯老婆婆又問 : 伯爺公D果汁喝晒啦, 點解佢又不見人?護士強忍眼淚 : 妳唔記得左咩? 姪孫過兩日結婚啦! 老公公要幫手嘛。

第二朝清早, 我發覺老婆婆床頭多左樽瓶果汁, 聽到護士同老婆婆話 :
老公公剛黎過, 佢見妳訓得咁甜, 唔捨得叫醒妳, 放低果汁就走左啦。
當護士一轉身發覺我企響度既時候, 立刻雙頰通紅。 我微微一笑,
拍左佢膊頭一下, 慶幸佢果顆愛心, 不為歲月冷卻。


當日下晝, 護士長察覺坐響梳發對住窗望風景既老婆婆無左呼吸,
我迅速跑去一手抱起老婆婆 ,再聯同護士將婆婆放上病床急救 ....

搶救二十分鐘之後, 我宣布失敗 ....
我一邊寫報告記錄, 一邊諗起「陪著你走」既一句歌詞 :
如果, 走到這世界邊端, 我倆已是無力前行,跟我一起飛去.....

護士長走過黎同我講: 估唔到妳咁大力,一手就可以抱起老婆婆。
我只係報上微笑, 因為我已經唔想講任何野, 我怕我忍唔住眼淚 ....

老婆婆的確好肥, 但係好輕, 因為佢既靈魂已經跟老公公飛走左啦.....

"愛" -- 雖然只係一個字

但係無人亦都無野可以具體咁解釋呢個字 .....

正如糖好甜, 花好香 ...

根本無得解釋, 要用心同親身體會先可以感受。

真正既愛~~應該係堆藏響心裡面, 去體會、 去感受、去領悟..... 

即使天會變~~月會圓、 花會枯、 人會老 .....

有生之年,請珍惜你所愛以及愛你既人。
arrow
arrow
    全站熱搜

    台北春天會館 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()